Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Produkt dnia
Torby narzędziowe Polaris RZR Pro
Torby narzędziowe Polaris RZR Pro

225,00 zł

szt.
Rower elektryczny TAZER Mx Pro Carbon L/XL
Rower elektryczny TAZER Mx Pro Carbon L/XL

29 999,00 zł

szt.
Bumper przedni RZR PRO XP
Bumper przedni RZR PRO XP

1 599,00 zł

szt.
Polaris Scrambler S Xp 1000 Vat 23 %
Polaris Scrambler S Xp 1000 Vat 23 %

91 999,00 zł

szt.
DACH ALUMINUM POLARIS RZR 1000 XP / TURBO
DACH ALUMINUM POLARIS RZR 1000 XP / TURBO

1 999,00 zł

szt.
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji lub zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Reklamacje.
W przypadku reklamacji prosimy o informację, która powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu i wystąpienia wady oraz żądania reklamującego.

W przypadku reklamacji można skontaktować się z nami również telefonicznie tel 796222666 lub mailowo sklep@pingwin.com.pl.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Nie przyjmujemy towaru wysłanego za pobraniem.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bono Sp. z o.o.
Jaworzyńska 119
59-220 Legnica

Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku zwrotu towaru zawsze prosimy o protokół zwrotu ( znajduje się na dole do pobrania ).

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas "za pobraniem".

Adres do zwrotu:

Bono Sp. z o.o.
Jaworzyńska 119
59-220 Legnica

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon.

W przypadku braku możliwości wydrukowania protokołu można również napisać go odręcznie, na kartce papieru z danymi z formularza.

FORMULARZ ZWROTU - kliknij, pobierz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl