Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zbroja Scott quad protector softcon AIR XL
Opis
Najnowszej generacji zbroja piankowa Scott. Idealnie się układa, nie powoduje dyskomfortu czy otarć ciała. Pod wpływem temperatury układa się do ciała i nie czuć jej w ogóle na sobie. W ogóle nie przeszkadza podczas jazdy, chodzenia , schylania się.
Pianka ochronna kiedy powoli ją zginamy jest miekka ale kiedy w nią uderzymy twardnieje niczym kamień.
Wyjątkowyprodukt marki Scott - zbroja Softcon Air - zapewnia wysoki poziom ochrony, nawet podczas bardzo trudnych warunków na trasie.
Zawiera miękkie ochraniacze D3O®, które oprócz gwarantowania bezpieczeństwa orazwygody, zapewniają również zwiększony przepływ powietrza - specjalne molekuły zawarte w technologii D3O®, podczas uderzenia przejmują całą energię na siebie.
Przed przegrzaniem bądź przemoknięciem ochraniają izolacje przeciwwilgociowe. Na łokciach oraz ramionach znajdują się wyjmowane wkładki D3O®.
Sofcon Air wykonana jest z elastycznej, odpornejna przetarcia tkaniny oraz została wyposażona w dodatkową ochronę na bicepsach i żebrach. Zbroja sprawdzi się nawet dla najbardziej wymagających motocyklistów.
Cechy produktu - zbroja Scott Softcon Air:
Standard:
•Ramiona i łokcie: Poziom 1 EN1621-2
•Plecy: Poziom 1
EN1621-2
•Klatka piersiowa: Poziom 1 EN1621-3 oraz EN14021
Konstrukcja:
•Ochraniacze na plecy i klatkę piersiową AirFlex
D3O®
•Ochraniacze D3O® na łokciach i ramionach
•Elastyczna, oddychająca
siatka
Inne:
•Wentylowane miękkie ochraniacze na plecy i klatkę piersiową AirFlex
z technologią D3O®
•Wyjmowane naramienniki i nałokietniki D3O®
•Dodatkowa
ochrona na bicepsach i żebrach
•Przeciwwilgociowe wewnętrzne wkładki z siatki
3D
•Główny korpus zrobiony z elastycznej, oddychającej siatki
•Rękawy
zrobione z odpornej na przetarcia tkaniny
•Zamknięcie zamkiem
błyskawicznym
•Wyjmowany pasek
•Rozmiary: S-XXL
•Ochraniacze wykonane w
100% z Poliuretanu
Technologia:
•OchronaD30® - to opatentowane molekuły, które ,,poruszają
się” razem z motocyklistą podczas jazdy, a w przypadku uderzenia pochłaniają
całą energię i przyjmują uderzenie na siebie