Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Produkt dnia
Bumper przedni RZR PRO XP
Bumper przedni RZR PRO XP

1 599,00 zł

szt.
Torba Polaris RZR Pro
Torba Polaris RZR Pro

239,00 zł

szt.
Polaris Sportsman 570 EPS odpis 23% VAT
Polaris Sportsman 570 EPS odpis 23% VAT

49 999,00 zł

szt.
Rower elektryczny TAZER Mx Pro Carbon L/XL
Rower elektryczny TAZER Mx Pro Carbon L/XL

16 999,00 zł

Cena regularna: 29 999,00 zł

szt.
Bumper tylni RZR PRO XP
Bumper tylni RZR PRO XP

1 599,00 zł

szt.

Opony opona Maxxis Carnivore 30x10-14 kpl.4 sztuki

Dostępność: W magazynie od ręki !
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 3 499,00 zł 3499.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Kod produktu: 04174

Opis

Komplet opon Maxxis Carnivore 4 sztuki w komplecie.

Rozmiar opony 30x10-14

Opona na felgę 14 "

8-mio warstwowa

POTRZEBUJESZ MNIEJSZĄ ILOŚĆ JEDNĄ, DWIE TO DZWOŃ TEL 796222666

Jedna z najlepszych opon na rynku. opona pierwszego montażu w Polarisie.

Idealna do UTV Polarisa, Can-ama, Hondy, Yamahy.

Podana cena jest za komplet 4 sztuk. Opony są fabryczne nowe.

 Ta opona wygląda, jakby została zaprojektowana do przedzierania się przez błoto i lepki teren. Klocki bieżnika nadają oponie bardziej płaski profil z wysokimi bocznymi klockami. Odstępy między blokami bieżnika pozwalają na dobre oczyszczanie z błota, ale są wystarczająco blisko siebie, aby uzyskać przyczepność na twardych nawierzchniach. Maxxis twierdzi, że opona bardzo się nie zużywa, mimo że bieżnik jest giętki i ma lamele. Ściana boczna ma wystające bloki bieżnika, które mają tendencję do chwytania przyczepności w skałach i koleinach, jednocześnie chroniąc go przed przebiciem.
Osnowa Carnivore jest wykonana z ośmiowarstwowej konstrukcji radialnej, co oznacza, że ​​jest mniej podatna na przebicie. Opona jest bezkierunkowa.

Opona Carnivore UTV firmy Maxxis jest zdecydowanie po agresywnej stronie projektu terenowego. Maxxis twierdzi, że opona dobrze sprawdza się w skałach, korzeniach i terenach pustynnych. Po prostu musimy się zgodzić. Najbardziej zaskoczyła nas trakcja na twardym. Napęd do przodu był mocny, a my nadal mogliśmy sterować przesuwaniem naszej maszyny z tylko niektórymi wrażeniami przechylenia, jakie zapewniają opony z dużymi bocznymi klockami. Ponieważ ta opona nie ma okrągłego profilu, założyliśmy, że nie sprawdzi się na otwartej pustyni i okazało się, że się myliliśmy.

Jazda przez koleiny była łatwa i bez nadmiernego chwytania. Opona wbijała się w szpony i zaczepiała, żłobiła zakręty i korzenie. Jednym z naszych ulubionych miejsc na drapieżniki były skały. Profil dawał nam przyczepność w każdym miejscu! Planujemy jeździć tymi oponami przez wiele kilometrów,

 Uwielbiam te opony! Świetnie wyglądają i mają głęboki bieżnik, całkowicie zmieniają sposób, w jaki jeździ. Dużo płynniej, a sterowanie jest niesamowicie lepsze. Wytrzymało całe kołysanie, boki fabryczne opon wygięły się za bardzo dla mnie.  Nie mógłbym być bardziej zadowolony z tych opon, absolutnie je kocham.

Maxxis zaprojektował Carnivore zarówno dla sportowych, jak i użytkowych pojazdów UTV, a także bardziej wydajnych pojazdów użytkowych ATV. Zainspirowany oponami do lekkich ciężarówek, Maxxis Carnivore ma 8-warstwową konstrukcję radialną na karkasie i specjalną mieszankę gumową zaprojektowaną w celu zapewnienia „doskonałej przyczepności na skałach, korzeniach i terenach pustynnych”.

Powinieneś uznać to za oponę uniwersalną, ponieważ jej 28/32-calowe klocki mogą pomóc w pokonaniu lekkiego błota, a nawet śniegu, jeśli wymaga tego sytuacja, chociaż z pewnością nie są one dostosowane do naprawdę głębokich rzeczy. Ponadto klocki zapewniają szeroki kontakt i płaską powierzchnię styku oraz owijają się wokół zewnętrznej części opony, co powinno pomóc w osiąganiu pokonywania zakrętów.

Maxxis chwali się również, że opony Carnivore zapewniają „doskonałe zużycie bieżnika”, więc powinieneś z nich korzystać przez lata, zanim klocki zużyją się tak bardzo, że przyczepność zostanie pogorszona.

A ponieważ są one oparte na oponach ciężarówek, nie ma opcji specyficznych dla przodu i tyłu. Możesz łatwo jeździć w tym samym rozmiarze na wszystkich czterech rogach, co oznacza, że ​​tak naprawdę musisz mieć tylko jedną zapasową wokół siebie i możesz regularnie obracać przednie i tylne opony, aby zapewnić równomierne zużycie.

dot opon to końcówka 19 roku


Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl