

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
DACH ALUMINUM POLARIS RZR 1000 XP / TURBO

Dach aluminiowy XRW - POLARIS RZR 1000 XP ORAZ WERSJA TURBO
Wysokiej jakości aluminiowy dach chroni Ciebie i pasażera przed deszczem,
słońcem, śniegiem i spadającymi gałęziami, zachowując jednocześnie wysoki
przepływ powietrza i doskonałą widoczność. Solidna aluminiowa konstrukcja
pomaga utrzymać niską wagę, ale jest wystarczająco mocna, aby wytrzymać
najtrudniejsze warunki. Wykonany z mocnego i wytrzymałego aluminium 5754 - T5
dla długotrwałej niezawodnej ochrony.
Cechy:
- Zapewnia większy komfort podczas całodniowych przejażdżek
- Solidna aluminiowa konstrukcja
- Mocna, ale lekka i trwała ochrona
- Utwardzony stop aluminium 5754 o grubości 2,5 mm z obróbką T5
- Czarne wykończenie
- Łatwy montaż
- Wyprodukowano w Europie
Dach Polaris RZR Pro HDPE

Dach do Polaris RZR do modelu Pro i turbo R ( tylko wersje 2-osobowe )
nie pasuje do Pro R
jest to zamiennik do oryginału, prosty i praktyczny, bez udziwnień w przystępnej cenie
tworzywo sztuczne
tani i praktyczny dach.
w zestawie uszczelki i śrubki
Trwały polietylen ze stabilizatorami UV
Nie jest kompatybilny ze wszystkimi szybami przednimi ( pełnymi )
W zestawie wszystkie elementy montażowe
Wyprodukowano w USA
Felgi beadlock Polaris 14" S Sportsman kpl4 Icete

Komplet 4 sztuk w zestawie . 2 szerokie i 2 wąskie
Całe czarne, felga, beadlock i dekiel
Felgi beadlock z przykręcanym rantem do Polaris Scrambler Sportsman w wersjach S
Wiem, wiem, że piękna ale to nie jest felga żeby wyglądać... to felga dla teminatorów, quado-morderców, kilerów, dla szybkich i wściekłych.
Dla tych, którzy bezkompromisowo podejmuja wyzwanie i nie uzywają hamulców. Tutaj nie będzie miękkiej gry. Dla Polaris Scrambler S i Sportsman S.
Śruby to 8 mm o twardości 10.9. Nie do urwania !
Wzmocniony rant wytrzyma każde uderzenie. Opona nigdy nie zejdzie. Optymalny wybór pomiedzy trwalościa a wagą.
Dzięki beadlockowi opona nigdy się nie zsunie !
14 " , nieposzerzające, śruby standartowe 4 x 156
2 różne szerokość felgi czyli tak jak jest w Sportsman S
na tylną pasuje opona o szerokości nawet 12 a na przód 10
Felga wyprodukowana w Polsce, żadne tam chiny itp, jedna z najmocniejszych felg na rynku - testowane na Dakarze !
kolor ringu : czarny, dekiel FLUO
Filmik z prezentacją : https://youtu.be/RLFxxeA6pLE
Opony opona Maxxis Carnivore 30x10-14 kpl.4 sztuki

Komplet opon Maxxis Carnivore 4 sztuki w komplecie.
Rozmiar opony 30x10-14
Opona na felgę 14 "
8-mio warstwowa
Jedna z najlepszych opon na rynku. opona pierwszego montażu w Polarisie.
Idealna do UTV Polarisa, Can-ama, Hondy, Yamahy.
Podana cena jest za komplet 4 sztuk. Opony są fabryczne nowe.
Ta opona wygląda, jakby została zaprojektowana do przedzierania się
przez błoto i lepki teren. Klocki bieżnika nadają oponie bardziej płaski profil
z wysokimi bocznymi klockami. Odstępy między blokami bieżnika pozwalają na
dobre oczyszczanie z błota, ale są wystarczająco blisko siebie, aby uzyskać
przyczepność na twardych nawierzchniach. Maxxis twierdzi, że opona bardzo się
nie zużywa, mimo że bieżnik jest giętki i ma lamele. Ściana boczna ma wystające
bloki bieżnika, które mają tendencję do chwytania przyczepności w skałach i
koleinach, jednocześnie chroniąc go przed przebiciem.
Osnowa Carnivore jest
wykonana z ośmiowarstwowej konstrukcji radialnej, co oznacza, że jest mniej
podatna na przebicie. Opona jest bezkierunkowa.
Opona Carnivore UTV firmy Maxxis jest zdecydowanie po agresywnej stronie projektu terenowego. Maxxis twierdzi, że opona dobrze sprawdza się w skałach, korzeniach i terenach pustynnych. Po prostu musimy się zgodzić. Najbardziej zaskoczyła nas trakcja na twardym. Napęd do przodu był mocny, a my nadal mogliśmy sterować przesuwaniem naszej maszyny z tylko niektórymi wrażeniami przechylenia, jakie zapewniają opony z dużymi bocznymi klockami. Ponieważ ta opona nie ma okrągłego profilu, założyliśmy, że nie sprawdzi się na otwartej pustyni i okazało się, że się myliliśmy.
Jazda przez koleiny była łatwa i bez nadmiernego chwytania. Opona wbijała się w szpony i zaczepiała, żłobiła zakręty i korzenie. Jednym z naszych ulubionych miejsc na drapieżniki były skały. Profil dawał nam przyczepność w każdym miejscu! Planujemy jeździć tymi oponami przez wiele kilometrów,
Uwielbiam te opony! Świetnie wyglądają i mają głęboki bieżnik, całkowicie zmieniają sposób, w jaki jeździ. Dużo płynniej, a sterowanie jest niesamowicie lepsze. Wytrzymało całe kołysanie, boki fabryczne opon wygięły się za bardzo dla mnie. Nie mógłbym być bardziej zadowolony z tych opon, absolutnie je kocham.
Maxxis zaprojektował Carnivore zarówno dla sportowych, jak i użytkowych pojazdów UTV, a także bardziej wydajnych pojazdów użytkowych ATV. Zainspirowany oponami do lekkich ciężarówek, Maxxis Carnivore ma 8-warstwową konstrukcję radialną na karkasie i specjalną mieszankę gumową zaprojektowaną w celu zapewnienia „doskonałej przyczepności na skałach, korzeniach i terenach pustynnych”.
Powinieneś uznać to za oponę uniwersalną, ponieważ jej 28/32-calowe klocki mogą pomóc w pokonaniu lekkiego błota, a nawet śniegu, jeśli wymaga tego sytuacja, chociaż z pewnością nie są one dostosowane do naprawdę głębokich rzeczy. Ponadto klocki zapewniają szeroki kontakt i płaską powierzchnię styku oraz owijają się wokół zewnętrznej części opony, co powinno pomóc w osiąganiu pokonywania zakrętów.
Maxxis chwali się również, że opony Carnivore zapewniają „doskonałe zużycie bieżnika”, więc powinieneś z nich korzystać przez lata, zanim klocki zużyją się tak bardzo, że przyczepność zostanie pogorszona.
A ponieważ są one oparte na oponach ciężarówek, nie ma opcji specyficznych dla przodu i tyłu. Możesz łatwo jeździć w tym samym rozmiarze na wszystkich czterech rogach, co oznacza, że tak naprawdę musisz mieć tylko jedną zapasową wokół siebie i możesz regularnie obracać przednie i tylne opony, aby zapewnić równomierne zużycie.
dot opon to końcówka 19 roku
Podnóżki sportowe,metalowe Polaris Sportsman 570

Sportowe podnóżki do Sportsmanów 570 do wersji na ledach od 2021. Prosty montaż.
Fabrycznie podnóżki są plastikowe i za niskie. Kiedy jest sucho to przyczepność jest ok.
Kiedy dochodzi błoto , śnieg , które zbierają się na podstopniu , pomiędzy plastikiem a butem to fabryczne są już za niskie i trzymanie buta jest bardzo słabe Przekłada się to na sposób manewrowania quadem i przede wszystkim na nasze bezpieczeństwo. Kiedy pracujemy na quadzie to drugim najważniejszym elementem po trzymaniu kierownicy jest stabilność butów. Noga nie może nam wypaść na zewnątrz i dzięki super trzymaniu możemy przenieść dużo większe przeciążenia, bez względu na warunki w jakich jedziemy. Tym samym jedziemy szybciej, skuteczniej i bezpieczniej.
Wielu klientów pytało się o podnóżki do Sportsmana 570 bo do litrowych scramblerów xp1000 S te podnóżki stały się hitem.
Teraz mamy dla Was wersję dla sportsman 570 :)