Zbieżność czy rozbieżność w quadzie to nie tylko czy quad jedzie prosto. To także sposób prowadzenia pojazdu, trzymania się drogi jak i również oszczędność opon i zawieszenia.
Trzeba pamiętać, że każdego quada ustawiamy inaczej. Nie ustawia się zbieżności na zero. Często trzeba zrobić zbieżny, a jeszcze częściej rozbieżny.
Odpowiednie ustawienie wg zaleceń producenta ma olbrzymi wpływ na prace wspomagania i samo prowadzenie.
Ustawiamy zbieżność czy rozbieżność wg specjalistycznych przyrządów. W żadnym wypadku na oko.
Czasem jak w przypadku Can-ama niezbędne jest podłączenie komputera diagnostycznego i ustawienie parametrów wspomagania (wyzerowanie).
Nawet w przypadku Can-ama inaczej ustawia się zbieżność w przypadku Outlandera, a inaczej Renegade - pomimo tej samej ramy.
Przy okazji widzimy czy wszystko w quadzie jest w porządku, czy nie ma jakiejś historii powypadkowej.
Na zdjęciu zbieżność w Can-am Outlander 1000 XTP.